A hírös városba is házhoz jön a Tesco – 25 új kolléga, további 85 000 háztartás, már 129 település

Helyi hírek

Októbertől indul Kecskeméten és környékén a Tesco házhozszállítás. Az áruházlánc 25
új kolléga munkába állításával gondoskodik az itt élő, körülbelül 215 ezer lakos
kiszolgálásáról. A házhozszállítási szolgáltatás bővítéssel országosan így már több
mint 1,6 millió háztartás számára lesz elérhető – Tesco honlapján vagy mobiltelefonon
keresztül – az online bevásárlás lehetősége, amelyre érdemes már most regisztrálni.


2019. szeptember 11. A tanév újraindulásával ismét besűrűsödtek a napok. Az iskola, óvoda,
valamint a munka és különórák mellett a családokban egyre kevesebb idő jut a közös
programokra. Az együtt töltött idő különösen értékes, ezért óriási segítség, ha a hétvégi nagy
bevásárlást minél könnyebben és gyorsabban intézhetjük. Az egyre több magyar háztartást
lefedő Tesco Online Bevásárlás október elején Kecskemétre, Ballószögre, Helvéciára,
Nagykőrösre, Kiskunfélegyházára, Ceglédre, illetve Nyársapátra is megérkezik. Az itt lakó
körülbelül 215 ezer ember így otthon, akár a kanapéról pár kattintással kiválaszthatja, mire
van szüksége, az áruházlánc pedig házhoz viszi a megrendelt termékeket. A szolgáltatásra
előzetesen regisztrálók két darab, kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak,
amelyeket online válthatnak majd be.
25 új kolléga munkába állításával az eddigi több mint 1,5 millió mellett – a mostani bővüléssel
– további 85 ezer háztartás, és egy újabb régió számára lesz elérhető az online bevásárlás
lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen és Pécs régióival
együtt októbertől országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A
vásárlók kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket
a közel 20 ezerféle, a kecskeméti áruházban elérhető termékekre, amelyek kiszállítását reggel
8 és este 10 óra között kérhetik.
Az áruházlánc a technikai fejlesztései (applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan&Shop és
Click&Collect szolgáltatások) mellett így az online rendelés és a házhozszállítás folyamatos
bővítésével is hozzájárul a jobb és gördülékenyebb vásárlói élményhez.

A felhasználók a bevasarlas.tesco.hu oldalon vagy a Tesco Bevásárlás (Androidon és iOS-en
is elérhető) alkalmazásban tudják összeállítani a rendelésüket. A bevásárló asszisztensek a
kiválasztott termékeket a kecskeméti Talfája utcában lévő Tesco hipermarketben fogják
összekészíteni, amelyeket kollégáik négy autóval szállítanak ki a vevőknek. Amennyiben
valamelyik megrendelt termék éppen nem elérhető az áruházban, az asszisztensek
helyettesítő terméket választanak. Ez árban és minőségben is a lehető legközelebb áll az
eredetileg rendeltekhez. a vásárló pedig eldöntheti, hogy kéri-e ezt a terméket vagy nem. A
válogatás és a „kosár” feltöltése tehát ugyanúgy zajlik, mintha mi magunk vásárolnánk
személyesen.
A Tesco 2013-ban Budapesten, a versenytársak között elsőként indította el házhozszállítási
szolgáltatását. 6 év alatt az áruházlánc több mint 20 millió rendelést, 150 millió terméket, 500
ezer címre történő kiszállítást, és csaknem 10 millió megtett kilométert teljesített.